صلح به فروش میرسد...اما کیست که بخرد؟

What do you mean, "I don't believe in God"?
I talk to him every day.
What do you mean, "I don't support your system"?
I go to court when I have to.
What do you mean, "I can't get to work on time"?
I got nothing better to do
And, what do you mean, "I don't pay my bills"?
Why do you think I'm broke? Huh?

Chorus
If there's a new way,
I'll be the first in line.
But, it better work this time.

What do you mean, "I hurt your feelings"?
I didn't know you had any feelings.
What do you mean, "I ain't kind"?
I'm just not your kind.
What do you mean, "I couldn't be president, of the United States of America"?
Tell me something, it's still "We the people", right?

Chorus

Can you put a price on peace?
Peace,
Peace sells...,
Peace,
Peace sells...,
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?

Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
Peace sells...,but who's buying?
no, no no no no

peace sells,
peace sells,
AHH

 

صلح به فروش میرسد...اما کیست که بخرد؟

 

چرا میگی به خدا اعتقاد ندارم ؟

من هر روز دارم باهاش حرف میزنم!

چرا میگی من از نظام حمایت نمی کنم؟

من به موقع خودش میرم دادگاه

چرا میگی نمی تونم به موقع برم سرکار؟

مگه بهتر از کار چیز دیگه ای هم هست؟؟

چرا میگی که من مالیات نمیدم؟

چرا فکر میکنی که من ورشکسته ام؟ هان؟؟!!؟

 

اگه یه راه جدید بود

(در راه رسیدن بهش) من نفر اول صف بودم

اما درحال حاضر همین اوضاع بهتره...

 

چرا میگی من احساساتتو جریحه دار میکنم؟

نمی دونستم که اصلا احساسم داری؟؟!!!(مسخره میکنه)

چرا  میگی من مهربان نیستم؟

ولی من مثل تو نیستم

چرا میگی من نمی تونم رئیس جمهور آمریکا بشم؟

بگو خب! قانون اساسی هنوز همون قبلیه!(که همه میتونن نامزد ریاست جمهوری بشن)(We the people جمله ی مشهور قانون اساسی آمریکاست)

 

اگه یه راه جدید بود

(در راه رسیدن بهش) من نفر اول صف بودم

اما درحال حاضر همین اوضاع بهتره...

 

می تونی روی صلح قیمت بذاری؟؟

 

صلح...

صلح به روش می رسد...

صلح...

صلح به فروش میرسد...اما کیست که بخرد؟

صلح به فروش میرسد...اما کیست که بخرد؟

صلح به فروش میرسد...اما کیست که بخرد؟

صلح به فروش میرسد...اما کیست که بخرد؟(تا آخر به همین ترتیب)

نظرات 1 + ارسال نظر
دراور افسرده پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

دیگه برام پیام نمی ذاری؟ خیلی نامردی :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد