واییییییییییییییییی زهره!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
بی همگان به سر شود بی​تو به سر نمی​شوددیده عقل مست تو چرخه چرخ پست توجان ز تو جوش می​کند دل ز تو نوش می​کندخمر من و خمار من باغ من و بهار منجاه و جلال من تویی ملکت و مال من توییگاه سوی وفا روی گاه سوی جفا رویدل بنهند برکنی توبه کنند بشکنیبی تو اگر به سر شدی زیر جهان زبر شدیگر تو سری قدم شوم ور تو کفی علم شومخواب مرا ببسته​ای نقش مرا بشسته​ایگر تو نباشی یار من گشت خراب کار منبی تو نه زندگی خوشم بی​تو نه مردگی خوشمهر چه بگویم ای سند نیست جدا ز نیک و بدداغ تو دارد این دلم جای دگر نمی​شودگوش طرب به دست تو بی​تو به سر نمی​شودعقل خروش می​کند بی​تو به سر نمی​شودخواب من و قرار من بی​تو به سر نمی​شودآب زلال من تویی بی​تو به سر نمی​شودآن منی کجا روی بی​تو به سر نمی​شوداین همه خود تو می​کنی بی​تو به سر نمی​شودباغ ارم سقر شدی بی​تو به سر نمی​شودور بروی عدم شوم بی​تو به سر نمی​شودوز همه​ام گسسته​ای بی​تو به سر نمی​شودمونس و غمگسار من بی​تو به سر نمی​شودسر ز غم تو چون کشم بی​تو به سر نمی​شودهم تو بگو به لطف خود بی​تو به سر نمی​شود

من و مردٌم!!

چند وقتیِ که هر جا می رم وبا هرکی حرف می زنم در مورد انتخابات  

من خنثی هستم پس برام فرقی نداره کی انتخاب می شه ،نه منتظر آزادی هستم که میرحسین موسوی با پارچه های سبزش قراره به ارمغان بیاره ،نه سهامِ عدالت دکتر ...نژاد تو جیبم می ره ،نه برام مهمه که ساسی مانکن هوادارِ کروبیِ ونه برام اهمیت داره که رضایی سیاهی لشکر ِ ! یه آدم خنثی همیشه خنثی است هر کجا که باشه